Nowy passat oczekuje swojej premiery, tymczasem zastanawiam się czy z tylnym zawieszeniem będzie podobna sytuacja jak w przypadku mniejszego golfa 7 generacji. Skoro w przypadku golfa, rodzaj zawieszenia zależy od mocy silnika, to w nowym passacie może być dokładnie tak samo. Nowy passat będzie montowany na płycie MQB a to stwarza szereg możliwości.
Nic więc nie stoi na przeszkodzie by trendliny i słabsze wersjie comfortline miały z tyłu belkę a mocniejsze Highline bardziej komfortowe wielowahaczowe zawieszenie. Z montażem na przykładzie golfa nie ma większego problemu, a dla koncernu takie rozwiązanie na pewno się opłaci. Zatem jak będzie ? Okaże się wkrótce ...
![]() |
Wymiary passata b7 |
Nic więc nie stoi na przeszkodzie by trendliny i słabsze wersjie comfortline miały z tyłu belkę a mocniejsze Highline bardziej komfortowe wielowahaczowe zawieszenie. Z montażem na przykładzie golfa nie ma większego problemu, a dla koncernu takie rozwiązanie na pewno się opłaci. Zatem jak będzie ? Okaże się wkrótce ...
I co sie dowiedziałeś? Kupilem b8 1.8tsi i niestety narzekam na głośność pracy zawieszenia. Caly czas tlucze na poprzecznych nierownosciach mimo wymiany amorkow. Moze sa montowane amory i sprężyny o roznej twardości?
OdpowiedzUsuń